eprintid: 34849 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/03/48/49 datestamp: 2022-11-30 11:07:06 lastmod: 2022-11-30 11:07:06 status_changed: 2022-11-30 11:07:06 type: article metadata_visibility: show title: Особливості, чинники та складові вчительського авторитету language: ukraine creators_name: Плужник, А. В. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2022-10-10 date_type: published publication: Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка refereed: TRUE referencetext: 1. Авагимян, Р. А. Психологические особенности и структура педагогического авторитета преподавателя вуза. Автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. психол. наук. – Ереван, 1985. 2. Андріаді, І. П. Основи педагогічної майстерності. – М.: Видавничий центр Академія, 1999. 3. Березняк, Є. Авторитет вчителя: з чого він складається. Учитель, № 3, с. 6, 1997. 4.Богданов, В. С. Феномен «авторитета»: социально-философская гипотеза структурирования и моделирования в истории и теории”. – К., 1996. 5. Коршикова, С. (). Проблема формування авторитету педагога. Педагогіка та психологія. 2011. Вип. 38, сс. 106-111. 6. Мовчан, П., Німчук, В., Клічак, В. Великий тлумачний словник української мови. – К.: Дніпро, 2009, 1332 с. 7. Ольшанський, В. Б. Практична психологія для вчителів. – М.: Онега, 1994. 8.Резнік, С. Викладач ВНЗ: технології та організація діяльності. Навч. Посібник, 3-тє вид., доп. і перероб. – М.: ИНФРА-М, 2011, 361 с. citation: Плужник, А. В. (2022) Особливості, чинники та складові вчительського авторитету. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34849/1/%D0%9F%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%2092%2C8.pdf