eprintid: 34850 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/03/48/50 datestamp: 2022-11-30 11:07:39 lastmod: 2022-11-30 11:07:39 status_changed: 2022-11-30 11:07:39 type: article metadata_visibility: show title: Статеві відмінності у розвитку соціального інтелекту в ранньому юнацькому віці language: ukraine creators_name: Бутузова, Л. П. creators_name: Гордійчук, Н. М. creators_name: Самборська, Д. В. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2022-10-10 date_type: published publication: Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка refereed: TRUE referencetext: 1. Thomdike E. L. Intelligence and its use. Harper's Magazine. 140. 1920. P. 227-235. 2. Каплуненко Я.Ю. Особистісні чинники розвитку соціального інтелекту у фахівців соціономічних професій : дис. канд. психол. наук : 19.00.01. Київ, 2016. 262 с. 3. Козляковський П.А. Загальна психологія : навч. посіб. Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П. Могили, 2004. 240 с. 4. Поняття «соціальний інтелект» в психології. Перший астрологічний. URL: https://vcf.vn.ua/socialnij-intelekt-ta-emocijnij-intelekt-yednist-vidminnist-vzayemozvyazok/ (дата звернення: 22.09.2022). 5. Харченко С.В. Соціальний інтелект і особливості сприйняття та переробки інформації. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». 2009. Вип. 12. С. 181-188. citation: Бутузова, Л. П., Гордійчук, Н. М., Самборська, Д. В. (2022) Статеві відмінності у розвитку соціального інтелекту в ранньому юнацькому віці. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34850/1/%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B4%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%91%D1%83%D1%82%D1%83%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%2098.pdf