eprintid: 34898 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2527 dir: disk0/00/03/48/98 datestamp: 2022-11-30 13:30:00 lastmod: 2022-11-30 13:35:04 status_changed: 2022-11-30 13:30:00 type: article metadata_visibility: show title: Використання драматизації у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку language: ukraine abstract: У статті розглянуто використання драматизації в процесі викладання англійської мови як один із найважливіших засобів навчання, що сприяє розвитку природних здібностей учнів та підвищенню пізна-вального інтересу до вивчення іноземної мови. Проаналізовано наукові підходи до поняття «драмати-зація» та визначено сутнісні характеристики драматизації в процесі навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку. На основі аналізу методичної літератури виявлено переваги використання драматизації у навчанні іноземних мов дітей молодшого шкільного віку та доведено важливість їх вико-ристання на початковому етапі навчання. Представлено практичну ілюстрацію уроку англійської мови на початковому етапі навчання з використанням драматизації (на прикладі казки) та акцентовано ува-гу на тому, що зміни в навчальному процесі ставлять нові вимоги до діяльності вчителя, яка орієнто-вана на учня як культуротворчу особистість, що викликає необхідність по-новому підійти до проблеми викладання англійської мови в початковій школі.Ключові слова: драматико-педагогічні технології, драматизація, англійська мова, учні початкової школи, засіб навчання. creators_name: Михайлова, О. С. creators_name: Гуманкова, О. С. creators_name: Григор’єва, Т. Ю. ispublished: pub subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: Аrs Linguodidacticae number: 6 pagerange: 21-28 refereed: TRUE citation: Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С., Григор’єва, Т. Ю. (2021) Використання драматизації у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку. Аrs Linguodidacticae (6). с. 21-28. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/34898/1/241168-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-553320-1-10-20210930.pdf