eprintid: 35109 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/03/51/09 datestamp: 2022-12-02 08:54:17 lastmod: 2022-12-02 08:54:17 status_changed: 2022-12-02 08:54:17 type: article metadata_visibility: show title: Застосування методів сенсорної інтеграції в роботі з дітьми, що мають порушення мовлення language: ukraine creators_name: Долінчук, І. О. creators_name: Загребельна, О. О. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2022-10-10 date_type: published publication: Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 145-147 refereed: TRUE referencetext: 1. Заплатинська Н. «Технології «сенсорної інтеграції» у системі корекційної психолого-педагогічної роботи з особами із порушеннями психофізичного розвитку. «Соціальна адаптація дорослих осіб з порушенням розвитку» : Матеріали науково-практ. конф. з міжнар. участю, м. Львів, 31 серп. – 1 верес. 2022 р. м. Львів, 2012. С. 65–71. 2. Скрипник Т. В. Сенсорна інтеграція як підгрунтя цілісного розвитку дітей з аутизмом. Особлива дитина: навчання і виховання. 2016. № 4(80). С. 24–32. 3. Стахова Л. Л., Душина А. А. Сенсорна інтеграція як метод корекції порушень мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукр. заоч. науково-практ. конф., м. м. Суми, 15 лют. 2019 р. Суми, 2019. С. 127–129. 4. Э. Джин Айрес. Ребёнок и сенсорная интеграция. Понимание скрытых проблем развития. – М.: Теревинф, 2009. – 270 с. citation: Долінчук, І. О., Загребельна, О. О. (2022) Застосування методів сенсорної інтеграції в роботі з дітьми, що мають порушення мовлення. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції. с. 145-147. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/35109/1/%D0%97%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%2C%20%D0%94%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf