eprintid: 3513 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/35/13 datestamp: 2009-11-18 11:25:40 lastmod: 2015-08-14 20:36:42 status_changed: 2009-11-18 11:25:40 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія) language: ukraine abstract: Аналізуючи німецькі засоби інформації, автори встановлюють різні функціональні типи компресивів як найе-фективнішого засобу мовної економії. creators_name: Прищепа, В. Є. creators_name: Макарчук, Л. І. ispublished: pub subjects: PD divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2003 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 11 pagerange: 187-189 refereed: TRUE citation: Прищепа, В. Є., Макарчук, Л. І. (2003) Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 187-189. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3513/1/03pvekmr.pdf