eprintid: 35169 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/03/51/69 datestamp: 2022-12-06 12:40:20 lastmod: 2022-12-06 12:40:20 status_changed: 2022-12-06 12:40:20 type: article metadata_visibility: show title: Визначення неоднорідності психофізичного розвитку та когнітивних функцій у дітей дошкільного віку при корекції відхилень мовлення засобами фізвиховання language: ukraine abstract: Приведені результати використання кластерного аналізу для оцінки різниці у дітей дошкільного віку з відхиленнями мовлення, когнітивних та психофізичних функцій до і після впровадження танцювальних занять з елементами арт– і ерготерапії. Показані позитивні результати їх впливу на корекцію відхилень мовлення. keywords: діти дошкільного віку, кластерний аналіз, психофізичні та когнітивні функції, танцю¬вальні заняття з елементами арт- і ерготерапії creators_name: Петренко, Н. Б. creators_name: Філіппов, М. М. ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2018-05-22 date_type: published publication: Спортивна наука – 2018 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 76-80 pages: 108 refereed: TRUE citation: Петренко, Н. Б., Філіппов, М. М. (2018) Визначення неоднорідності психофізичного розвитку та когнітивних функцій у дітей дошкільного віку при корекції відхилень мовлення засобами фізвиховання. Спортивна наука – 2018. с. 76-80. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/35169/1/76-80.pdf