eprintid: 35188 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4116 dir: disk0/00/03/51/88 datestamp: 2022-12-06 12:43:53 lastmod: 2022-12-06 12:43:53 status_changed: 2022-12-06 12:43:53 type: article metadata_visibility: show title: Структурно-семантична організація англомовних рекламних слоганів language: ukraine creators_name: Повійчук, А. О. ispublished: pub subjects: L1 subjects: P1 divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2022-11-11 date_type: published publication: Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт number: XV publisher: ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 233-236 refereed: TRUE official_url: http://eprints.zu.edu.ua/34729/ citation: Повійчук, А. О. (2022) Структурно-семантична організація англомовних рекламних слоганів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 233-236. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/35188/1/%D0%90.%20%D0%9E.%20%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%A1%D0%A2%D0%A0%D0%A3%D0%9A%D0%A2%D0%A3%D0%A0%D0%9D%D0%9E-%D0%A1%D0%95%D0%9C%D0%90%D0%9D%D0%A2%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%90%20%D0%9E%D0%A0%D0%93%D0%90%D0%9D%D0%86%D0%97%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%AF%20%D0%90%D0%9D%D0%93%D0%9B%D0%9E%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%A0%D0%95%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%9C%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%A1%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%90%D0%9D%D0%86%D0%92.pdf