eprintid: 35309 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 272 dir: disk0/00/03/53/09 datestamp: 2022-12-08 10:16:16 lastmod: 2022-12-08 10:19:09 status_changed: 2022-12-08 10:16:16 type: article metadata_visibility: show title: Зарубіжний досвід розвитку іт-освіти language: ukraine abstract: У статті представлено аналіз досвіду ЄС, США, Китаю, Сінгапуру, Південної Кореї, Індії, Малайзії у сфері забезпечення сталого цифрового розвитку освіти й суспільства. Показано, що в освітній політиці економічно розвинених держав актуалізоване поняття «розумне зростання», ключовим аспектом якого є розвиток ІТ‑освіти, що передбачає: постійне оновлення змісту освітніх програм; функціонування тренінгових ІТ‑центрів; розвиток дистанційної форми навчання; розгортання мережі віртуальних навчальних спільнот; залучення іноземних студентів до навчання на ІТ‑спеціальностях; забезпечення працевлаштування в ІТ‑галузі та на цифрових робочих місцях інших ринків праці. Охарактеризовано особливості реалізації державної освітньої політики цих країн, що можуть становити інтерес для розвитку вітчизняної ІТ‑освіти keywords: ІТ‑освіта, цифровізація освіти, цифрові навички, цифрова компетентність, інформаційно-комунікаційні технології. creators_name: Сейко, Н. А. creators_name: Єршов, Микола-Олег ispublished: pub subjects: L1 subjects: Q1 subjects: T1 divisions: sch_med full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: Український педагогічний журнал number: 4 publisher: Інститут педагогіки НАПН України refereed: TRUE issn: 2411-1317 citation: Сейко, Н. А., Єршов, Микола-Олег (2021) Зарубіжний досвід розвитку іт-освіти. Український педагогічний журнал (4). ISSN 2411-1317 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/35309/1/%D0%84%D1%80%D1%88%D0%BE%D0%B2%20%D0%A1%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%BE.pdf