eprintid: 35327 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/03/53/27 datestamp: 2022-12-08 12:24:01 lastmod: 2022-12-08 12:24:01 status_changed: 2022-12-08 12:24:01 type: article metadata_visibility: show title: Взаємовідносини дітей в інклюзивному класі: аналіз досліджень language: ukraine creators_name: Соболь, Є. С. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2022 date_type: published publication: Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції (м. Житомир, 10 жовтня 2022р.) publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 172-174 refereed: TRUE referencetext: 1. Божович Л.И. Личность и ее формирование в дет ском возрасте. - М.: Просвещение, 1968. - 290с. 2. Лоші К. М., Хефлін Л. Дж. Підвищення соціальних навичок дітей, які страждають на аутизм в садочку, шляхом навчання кількох однолітків як репетиторів. Журнал аутизму та розладів розвитку. 2000. Вип. 30, № 3. С. 183-193. 3. Мартиненко І.В. Особливості комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку із системними порушеннями мовлення / Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова. С.183. 4. Новіцкі Е. Інклюзія учнів з порушеннями розвитку: ставлення і запропоновані підлітками стратегії / Е. Новіцкі, Р. Сендізон; Університет західного Онтаріо, березень, 2007. – 15 с. citation: Соболь, Є. С. (2022) Взаємовідносини дітей в інклюзивному класі: аналіз досліджень. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції (м. Житомир, 10 жовтня 2022р.). с. 172-174. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/35327/1/%D0%A1%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%8C%20%D0%84.%281%29.pdf