relation: http://eprints.zu.edu.ua/3541/ title: Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку. creator: Хильман, Анна Олегівна subject: BF Психологія description: Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Хильман Анни Олегівни. Науковий керівник:доцент кафедри соціальної та практичної психології Климчук Віталій Олександрович. date: 2009-11-20 type: Навчальний матеріал type: NonPeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/3541/1/%D0%A5%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%B0%D0%BD_%D0%90.%D0%9E..pdf identifier: Хильман, Анна Олегівна (2009) Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку. [Навчальний матеріал] (Неопублікований) language: ukraine