eprintid: 3541 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 276 dir: disk0/00/00/35/41 datestamp: 2009-11-20 13:15:06 lastmod: 2015-08-14 20:39:02 status_changed: 2009-11-20 13:15:06 type: teaching_resource metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку. language: ukraine abstract: Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Хильман Анни Олегівни. Науковий керівник:доцент кафедри соціальної та практичної психології Климчук Віталій Олександрович. keywords: Різновиди реклами,класифікація та функції реклами,сприйняття реклами,рекламний вплив. coverage: Освітня creators_name: Хильман, Анна Олегівна ispublished: unpub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2009-11-20 citation: Хильман, Анна Олегівна (2009) Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку. [Навчальний матеріал] (Неопублікований) document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3541/1/%D0%A5%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%B0%D0%BD_%D0%90.%D0%9E..pdf