eprintid: 35437 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/54/37 datestamp: 2022-12-13 19:13:49 lastmod: 2022-12-13 19:13:49 status_changed: 2022-12-13 19:13:49 type: article metadata_visibility: show title: Формування природничо-екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових технологій language: ukraine creators_name: Іскрижинська, А. М. creators_name: Сорочинська, О. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2022 publication: Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч. pagerange: 128-132 refereed: TRUE referencetext: 1. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні. Дошкільне виховання. 2012. №1 С. 6-19. 2. Бєлєнька Г., Науменко Т., Половіна О. Дошкільнятам про світ природи: старший дошкільний вік: навч-метод. посібник. Київ: Генеза, 2015. 112 с. 3. Бенедь А., Виховання у дітей старшого віку позитивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля в процесі екологічного виховання : зб. наук. пр. – Серія: Філософія, педагогіка, психологія. Київ: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. 44-49 с. 4. Падалка О., Нісімчук А., Педагогічні технології: навч. посіб. Київ: Либідь, 2014. 254 с. 5. Федорова М., Теорія і методика ігрової діяльності дітей дошкільного віку: навч. посіб. Житомир: ФОП Левковець, 2018. 105 с. 6. Щипцова О. Рости здоровою, дитино!: навч. посіб. Рівне: Макрос, 2013. 103 с. citation: Іскрижинська, А. М., Сорочинська, О. А. (2022) Формування природничо-екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових технологій. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч.. с. 128-132. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/35437/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%2C%20%D0%86%D1%81%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B6%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf