eprintid: 35482 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 9121 dir: disk0/00/03/54/82 datestamp: 2022-12-14 18:42:20 lastmod: 2022-12-14 18:42:20 status_changed: 2022-12-14 18:42:20 type: article metadata_visibility: show contact_email: tatpushkar68@gmail.com title: Зовнішні і внутрішні чинники розвитку системи професійної підготовки вчителів Англії в умовах формування європейського простору вищої освіти language: ukraine abstract: У статті розглядається історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів; визначе- ні об’єктивні чинники, які вплинули на розвиток системи педагогічної освіти Англії. З’ясовано, що реформування системи підготовки майбутніх учителів Англії спричинено внутрішніми і зовнішніми чинниками. До зовнішніх чинників ми відносимо входження в освітній простір Європи, здійснення модернізації освітньої діяльності в контексті європейських вимог до підвищення рівня підготовки вчителів, до внутрішніх чинників – оновлення системи професійної підготовки майбутніх учителів. Детальне вивчення нормативних документів дозволяє стверджувати, що в Європі відбуваються кардинальні зміни як у системі педагогічної освіти, так і у вимогах до рівня готовності майбутніх учителів загалом. Ці вимо- ги виступають європейськими орієнтирами щодо створення комплексів програм, спрямованих на оновлення зміс- ту професійної підготовки майбутніх учителів в умовах інтеграції європейських країн, зокрема Англії й України. У статті проаналізовано вимоги до професійної підготовки вчителів в Англії і встановлено, що стрижневи- ми державними документами стандартизації базової підготовки вчителів є Національний стандарт кваліфіко- ваного вчителя, спрямований на запровадження кваліфікаційних (професійних) вимог до підготовки майбутніх учителів, які працюватимуть на різних ключових рівнях шкільної освіти. keywords: професійна підготовка, євроінтеграція, зовнішні і внутрішні фактори, європейський досвід creators_name: Поліщук, Л. П. creators_name: Пушкар, Т. М. ispublished: pub subjects: PE divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2020-12-31 date_type: published publication: Актуальні питання гуманітарних наук volume: 2 number: 33 publisher: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка pagerange: 282-288 refereed: TRUE issn: 2308-4855 referencetext: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/33_2020/part_2/33-2_2020.pdf citation: Поліщук, Л. П., Пушкар, Т. М. (2020) Зовнішні і внутрішні чинники розвитку системи професійної підготовки вчителів Англії в умовах формування європейського простору вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук, 2 (33). с. 282-288. ISSN 2308-4855 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/35482/1/47.pdf