eprintid: 35487 rev_number: 26 eprint_status: archive userid: 9121 dir: disk0/00/03/54/87 datestamp: 2022-12-16 19:59:54 lastmod: 2022-12-16 19:59:54 status_changed: 2022-12-16 19:59:54 type: book_section metadata_visibility: show contact_email: tatpushkar68@gmail.com title: Взаємодія вербальних та невербальних засобів в англомовній рекламі: теоретичний аспект language: ukraine abstract: Сучасне суспільство сьогодні – це суспільство соціальної взаємодії, однією з форм якої є масова комунікація. Одним із компонентів масової комунікації являється реклама, яка стала невід’ємним супутником життя кожної людини і активно впливає не лише на її свідомість, але й підсвідомість. Рекламна діяльність є складною та багатоаспектною, вивчається вченими різних галузей наук: психологією, економікою, соціологією, політологією, лінгвістикою тощо. Лінгвістичні дослідження останніх десятиріч характеризуються підвищеним інтересом до вивчення реклами. Значну кількість досліджень присвячено розгляду структури, синтаксичних, стилістичних, структурносемантичних особливостей рекламного тексту (І. Городецька, В. Марченко, М. Нікитюк), аналізу вербальних та невербальних складових реклами (С. Романюк). Незважаючи на це, питання взаємозв’язку вербальних та невербальних засобів в англомовній рекламі залишаються малодослідженими. keywords: вербальні та невербальні засоби, англомовна реклама coverage: філологія creators_name: Пушкар, Т. М. creators_name: Осацька, О. В. ispublished: pub subjects: PE divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2020-05-24 date_type: published publisher: Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” place_of_pub: Athens, Greece pagerange: 426-430 pages: 525 refereed: TRUE isbn: 978-618-04-3761-4 book_title: Innovative development of science and education : the 3rd International scientific and practical conference citation: Пушкар, Т. М., Осацька, О. В. (2020) Взаємодія вербальних та невербальних засобів в англомовній рекламі: теоретичний аспект. In: Innovative development of science and education : the 3rd International scientific and practical conference. Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”, Athens, Greece, с. 426-430. ISBN 978-618-04-3761-4 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/35487/1/%D0%9E%D0%A1%D0%90%D0%A6%D0%AC%D0%9A%D0%90.pdf