%0 Book Section %A Пушкар, Т. М. %A Задоєнко, О. І. %B Innovative development of science and education : the 3rd International scientific and practical conference %C Athens, Greece %D 2020 %F zu2:35492 %I Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” %K імідж, інтернет-дискурс, інформаційні технології %P 421-426 %T Тактико-стратегічний потенціал формування іміджу міжнародних організацій в інтернет-дискурсі %U http://eprints.zu.edu.ua/35492/ %X На межі XXI століття, а саме століття «інформаційних технологій» великого значення набуває тлумачення поняття «імідж», завдяки якому визначається «атмосфера або ж клімат» будь-якої міжнародної інституції. Інтердисциплінарне поняття «імідж», функціонує у соціології, практичній психології, педагогіці, політології, представляючи трьохрівневий феномен індивідуальної, групової і масової свідомості, який фіксує і реалізує цілі його творців.