eprintid: 35602 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 7831 dir: disk0/00/03/56/02 datestamp: 2022-12-18 17:52:15 lastmod: 2022-12-18 17:52:15 status_changed: 2022-12-18 17:52:15 type: article metadata_visibility: show title: Партнерська взаємодія як базова складова комунікативної компетентності майбутніх педагогів в умовах магістратури language: ukraine abstract: У статті представлено результати теоретичного аналізу у науковій літературі проблеми партнерської взаємодії здобувачів вищої педагогічної освіти. Обгрунтовано базові поняття дослідження. Виявлено: партнерська взаємодія являє гуманістично орієнтований педагогічний процес або особистісний контакт суб’єктів освітньо-виховного процесу, що має своїм наслідком взаємні позитивні зміни їх поведінки, діяльності, якостей, відносин. Розроблено модель партнерської взаємодії магістрів, що постає ідеальним образом педагогічної діяльності у визначеному напрямі і вміщує концептуальний, ціле-мотиваційний, змістовий, методичний, результативний компоненти. Створено методику впровадження моделі, що передбачала формування творчого рівня партнерської взаємодії у контексті комунікативної компетентності здобувачів вищої школи, яка включає змістовий, методичний та оцінний складові. Розкрито етапи й напрями впровадження авторської моделі засобами педагогічних дисциплін (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний). Представлено результати педагогічного експерименту. Порівняння результатів констатувального й формувального етапів експерименту виявило позитивні зміни у рівнях розвитку партнерської взаємодії респондентів експериментальної групи, зокрема зростання творчого та конструктивного рівнів. У контрольній групі суттєвих зміни за визначеними параметрами не відбулося. Такий висновок підтверджує ефективність реалізованої в педагогічному експерименті авторської моделі. keywords: партнерська взаємодія, комунікативна компетентність, здобувачі вищої педагогічної освіти. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2022-02 date_type: published publication: Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка publisher: Луганський національний університет імені Тараса Шевченка pagerange: 17-24 refereed: TRUE issn: 2227-2844 citation: Дубасенюк, О. А. (2022) Партнерська взаємодія як базова складова комунікативної компетентності майбутніх педагогів в умовах магістратури. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. с. 17-24. ISSN 2227-2844 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/35602/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%20%20%20%20.pdf