%0 Journal Article %@ 2474-9397 %A Дубасенюк, О. А. %D 2018 %F zu2:35705 %I Ukraine and Ukrainians Abroad Not-for-profit Corporation, New York NY, USA %J American journal of fundamental, applied & experimental research %K наукова школа, наукова освіта, Житомирська наукова школа, етапи розвитку, основні напрями діяльності, дослідницька проблематика, міжнародна співпраця. %P 28-33 %T Основні напрями та здобутки 30-річної діяльності Житомирської науково-педагогічної школи %U http://eprints.zu.edu.ua/35705/ %X У статті проаналізовано актуальну проблему підготовки науково-педагогічних кадрів, обґрунтовано роль та сутність наукової школи, її вплив на розвиток сучасної науки. Представлено наукові доробки 30-ти річної діяльності Житомирської наукової школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів». Виокремлено етапи її розвитку: аналітико-пошуковий, диференціації, систематизації та узагальнення, концептуалізації наукових знань. Подано дослідницьку проблематику наукової школи та її дочірніх шкіл у сфері професійно-педагогічної освіти. Показано напрями діяльності 9 науково-методичних центрів і лабораторій, які діють у межах школи. Розглянуто практикоорієнтовані засади наукової школи, зокрема розроблене науково-методичне забезпечення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Представлено результати міжнародної співпраці з науковцями Італії, Польщі, Чехії, Словакії та спільної діяльності з громадськими науковими організаціями. Визначено перспективи діяльності наукової школи.