eprintid: 3572 rev_number: 27 eprint_status: archive userid: 503 dir: disk0/00/00/35/72 datestamp: 2009-11-28 17:49:22 lastmod: 2016-11-02 18:13:13 status_changed: 2009-11-28 17:49:22 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Структурний аналіз Я-концепції як основи функціонування феномену економічної суб’єктності особистості потенційного підприємця language: ukraine abstract: В исследовании предложена новая трактовка структуры и содержания Я-концепции, понимаемой как единство компонентов психологического «Я» – само-эффективности и этической самоценности – и социального «Я» – структур вертикального и горизонтального «индивидуализма» и «коллективизма». В качестве одной из уровневых структур Я-концепции рассматривается «профессиональное Я» личности. creators_name: Дубравська, Н. М. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2003 date_type: published publication: Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова number: 20 publisher: К.: НПУ імені М.П.Драгоманова pagerange: 215-222 refereed: TRUE citation: Дубравська, Н. М. (2003) Структурний аналіз Я-концепції як основи функціонування феномену економічної суб’єктності особистості потенційного підприємця. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова (20). с. 215-222. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3572/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_5.pdf