%0 Journal Article %@ 2710-3579 %A Басюк, Н. А. %A Гордієнко, О. А. %D 2022 %F zu2:35840 %I ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" %J Нові технології навчання %K підготовка майбутніх учителів початкових класів, молодші школярі, оцінювання навчальних досягнень, Нова українська школа, формувальне і підсумкове оцінювання. %N 96 %P 14-20 %T Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів %U http://eprints.zu.edu.ua/35840/ %X У статті обґрунтовується необхідність професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень учнів як обов’язкової складової освітнього процесу і важливого елемента нової освітньої реформи. На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність, особливості й ознаки формувального оцінювання, що активно впроваджується в Новій українській школі. Представлено результати проведеного анкетування за розробленим авторами опитувальником.