eprintid: 35840 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/03/58/40 datestamp: 2023-01-13 20:41:49 lastmod: 2023-01-13 20:41:49 status_changed: 2023-01-13 20:41:49 type: article metadata_visibility: show title: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів language: ukraine abstract: У статті обґрунтовується необхідність професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень учнів як обов’язкової складової освітнього процесу і важливого елемента нової освітньої реформи. На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність, особливості й ознаки формувального оцінювання, що активно впроваджується в Новій українській школі. Представлено результати проведеного анкетування за розробленим авторами опитувальником. keywords: підготовка майбутніх учителів початкових класів, молодші школярі, оцінювання навчальних досягнень, Нова українська школа, формувальне і підсумкове оцінювання. creators_name: Басюк, Н. А. creators_name: Гордієнко, О. А. ispublished: pub subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2022 date_type: published publication: Нові технології навчання number: 96 publisher: ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" pagerange: 14-20 refereed: TRUE issn: 2710-3579 referencetext: http://www.journal.org.ua/index.php/ntn/issue/view/21 citation: Басюк, Н. А., Гордієнко, О. А. (2022) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Нові технології навчання (96). с. 14-20. ISSN 2710-3579 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/35840/1/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D1%96%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D1%8F%20%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A.pdf