%0 Book Section %A Дубасенюк, О. А. %B Інноваційні освітні технології: світовий і вітчизняний досвід використання в системі неперервної освіти: монографія / відповідальні редактори Барановська Л.В. (Київ, Україна), Морська Л.І. (Жешув, Республіка Польща) %D 2022 %F zu2:35843 %I ТОВ «Білоцерківдрук» %P 140-152 %T Інноваційні стратегії у професійно-педагогічній освіті %U http://eprints.zu.edu.ua/35843/ %X У дослідженні обгрунтовано теоретичні і методичні засади інноваційної професійно-педагогічної освіти. Доведено, що модернізація системи вищої освіти в Україні характеризується поєднанням вітчизняних традицій з новими ідеями, пов’язаними із входженням України у європейський та світовий освітній простір. Представлено інноваційний проєкт «Сталий розвиток як інтеграційний чинник наукових пошуків в Україні». у межах міжнародного польсько-українського проекту "Науковий дебют 2011-2015 – "Сталий розвиток". Розкрито теоретичні засади концепції сталого розвитку, проаналізовано духовне та творче зростання особистості як чинника сталого розвитку суспільства. Окресленосоціально-економічні, інформацій, екологічні та валеологічні проблеми сталого розвитку. Показано особливості інноваційного процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах європейської інтеграції. Виділено такі аспекти: розробка варіативних компетентнісних моделей і компетентнісних стратегійпрофесійного розвитку та підготовки педагогів.