eprintid: 35843 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/03/58/43 datestamp: 2023-01-16 08:11:37 lastmod: 2023-01-16 08:11:37 status_changed: 2023-01-16 08:11:37 type: book_section metadata_visibility: show title: Інноваційні стратегії у професійно-педагогічній освіті language: ukraine abstract: У дослідженні обгрунтовано теоретичні і методичні засади інноваційної професійно-педагогічної освіти. Доведено, що модернізація системи вищої освіти в Україні характеризується поєднанням вітчизняних традицій з новими ідеями, пов’язаними із входженням України у європейський та світовий освітній простір. Представлено інноваційний проєкт «Сталий розвиток як інтеграційний чинник наукових пошуків в Україні». у межах міжнародного польсько-українського проекту "Науковий дебют 2011-2015 – "Сталий розвиток". Розкрито теоретичні засади концепції сталого розвитку, проаналізовано духовне та творче зростання особистості як чинника сталого розвитку суспільства. Окресленосоціально-економічні, інформацій, екологічні та валеологічні проблеми сталого розвитку. Показано особливості інноваційного процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах європейської інтеграції. Виділено такі аспекти: розробка варіативних компетентнісних моделей і компетентнісних стратегійпрофесійного розвитку та підготовки педагогів. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LA subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2022 date_type: published publisher: ТОВ «Білоцерківдрук» pagerange: 140-152 pages: 341 refereed: TRUE book_title: Інноваційні освітні технології: світовий і вітчизняний досвід використання в системі неперервної освіти: монографія / відповідальні редактори Барановська Л.В. (Київ, Україна), Морська Л.І. (Жешув, Республіка Польща) referencetext: Вознюк, О.В., Дубасенюк, О.А. 2021. "Modern requirements for building an effective system ofhigher professional education (Сучасні вимоги до побудови ефективної системи вищої професійної освіти)".Актуальні проблеми вищої професійної освіти: збірник наукових праць / за загальною редакцією Л.В. Барановської. К.: НАУ: 83-85. Гончаренко, С. У. 1997. Український педагогічний словник. Київ : Либідь. Гришкін, В.О. 2015. Соціалізація економіки України: теорія, методологія перспективи Дніпропетровськ: Пороги. Дергачова, К. 2004. "Концепція сталого розвитку у науково-практичному вимірі."Політичний менеджмент. 4: 118-125. Дубасенюк, О.А. 2020. "Наукові передумови міжнародної україно-польської співпраці у сфері педагогічної освіти." Нові технології навчання: збірник наукових праць. 94: 131-137. Дубасенюк, О.А. 2015. Професійна педагогічна освіта: методологія. теорія, практика : монографія. Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка. Дубасенюк, О.А., Сидорчук, Н. Г. 2020. "Акмеологічне зростання дослідницької компетентності викладачів університету у сфері педагогічної освіти". Нові технології навчання: збірник наукових праць. 94: 306-313. Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. 2021. "Формування комунікативної компетентності учителів початкової школи засобами інтерактивних технологій". Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. 60: 211-222. citation: Дубасенюк, О. А. (2022) Інноваційні стратегії у професійно-педагогічній освіті. In: Інноваційні освітні технології: світовий і вітчизняний досвід використання в системі неперервної освіти: монографія / відповідальні редактори Барановська Л.В. (Київ, Україна), Морська Л.І. (Жешув, Республіка Польща). ТОВ «Білоцерківдрук», с. 140-152. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/35843/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%202022.pdf