relation: http://eprints.zu.edu.ua/35924/ title: Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач creator: Марківська, Т. С. creator: Шанскова, Т. І. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB1501 Початкова освіта description: У кожного нового покоління виникають свої вимоги до навчання. Але розвиток логічного мислення в дітей – одне з важливих завдань початкової освіти. На початку навчального року дитина досягає найвищого рівня психологічного розвитку. Такі навички, як уміння логічно мислити й робити висновки без підказки, допомагають учням успішно опанувати нові знання. Велике значення в розвитку логічного мислення молодших школярів має математика, яка дає можливість підключити учнів до щоденних практичних занять, що у свою чергу підвищує інтерес дітей до вивченню математики. У міру розв’язання сюжетних задач покращуються навички математичного мовлення учнів, розвивається логічне, математичне мислення, а також математичний склад розуму та інтелект. publisher: ФО-П «Н.М.Левковець» date: 2022 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/35924/1/%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf identifier: Марківська, Т. С., Шанскова, Т. І. (2022) Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач. Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач. с. 83-86. language: ukraine