%0 Journal Article %A Марківська, Т. С. %A Шанскова, Т. І. %D 2022 %F zu2:35924 %I ФО-П «Н.М.Левковець» %J Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач %P 83-86 %T Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач %U http://eprints.zu.edu.ua/35924/ %X У кожного нового покоління виникають свої вимоги до навчання. Але розвиток логічного мислення в дітей – одне з важливих завдань початкової освіти. На початку навчального року дитина досягає найвищого рівня психологічного розвитку. Такі навички, як уміння логічно мислити й робити висновки без підказки, допомагають учням успішно опанувати нові знання. Велике значення в розвитку логічного мислення молодших школярів має математика, яка дає можливість підключити учнів до щоденних практичних занять, що у свою чергу підвищує інтерес дітей до вивченню математики. У міру розв’язання сюжетних задач покращуються навички математичного мовлення учнів, розвивається логічне, математичне мислення, а також математичний склад розуму та інтелект.