eprintid: 35924 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/03/59/24 datestamp: 2023-01-27 13:40:52 lastmod: 2023-01-27 13:40:52 status_changed: 2023-01-27 13:40:52 type: article metadata_visibility: show title: Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач language: ukraine abstract: У кожного нового покоління виникають свої вимоги до навчання. Але розвиток логічного мислення в дітей – одне з важливих завдань початкової освіти. На початку навчального року дитина досягає найвищого рівня психологічного розвитку. Такі навички, як уміння логічно мислити й робити висновки без підказки, допомагають учням успішно опанувати нові знання. Велике значення в розвитку логічного мислення молодших школярів має математика, яка дає можливість підключити учнів до щоденних практичних занять, що у свою чергу підвищує інтерес дітей до вивченню математики. У міру розв’язання сюжетних задач покращуються навички математичного мовлення учнів, розвивається логічне, математичне мислення, а також математичний склад розуму та інтелект. creators_name: Марківська, Т. С. creators_name: Шанскова, Т. І. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2022 date_type: published publication: Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач publisher: ФО-П «Н.М.Левковець» pagerange: 83-86 refereed: TRUE citation: Марківська, Т. С., Шанскова, Т. І. (2022) Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач. Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач. с. 83-86. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/35924/1/%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf