eprintid: 36042 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/03/60/42 datestamp: 2023-02-06 15:26:52 lastmod: 2023-02-06 15:30:18 status_changed: 2023-02-06 15:26:52 type: article metadata_visibility: show title: Використання механізмів гейміфікації на уроках української мови та літературного читання language: ukraine abstract: Ігри, які педагог застосовує на уроках, сприяють не лише розвитку мовлення та мови, а допомагають розвитку кмітливості, мислення, уваги, пам’яті, вміння класифікувати та порівнювати предмети, узагальнювати та передавати інформацію. Розв’язування таких видів завдань передбачає вироблення наочно-образного мислення, кмітливості, збагачення активного словникового запасу учнів та повторення раніше вивченого матеріалу. creators_name: Синюк, Н. В. creators_name: Підгурська, В. Ю. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2023 date_type: published publication: Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу : досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року) refereed: TRUE citation: Синюк, Н. В., Підгурська, В. Ю. (2023) Використання механізмів гейміфікації на уроках української мови та літературного читання. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу : досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року). document_url: http://eprints.zu.edu.ua/36042/1/%D1%81%D0%B8%D0%BD.pdf