eprintid: 36080 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/03/60/80 datestamp: 2023-02-12 14:26:13 lastmod: 2023-02-12 14:26:13 status_changed: 2023-02-12 14:26:13 type: article metadata_visibility: show title: Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів language: ukraine abstract: У статті висвітлюється значення емоційності як регулятора професійної діяльності і як складової емоційного інтелекту вчителя початкової школи. keywords: емоційність, емоційний інтелект, вчитель початкових класів, емоції, принцип емоційності навчання creators_name: Басюк, Н. А. creators_name: Вербівський, Д. С. ispublished: pub subjects: LB1501 divisions: sch_lin divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2003 date_type: published publication: Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року) publisher: ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 148-152 refereed: TRUE citation: Басюк, Н. А., Вербівський, Д. С. (2003) Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року). с. 148-152. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/36080/1/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%96.pdf