<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Використання проективних метафоричних асоціативних карт “Pockets” (“Кишені”) у процесі підготовки фахівців соціальної сфери"^^ . "У статті розглянуто актуальність проблеми використання проективних метафоричних асоціативних карт у процесі підготовки фахівців соціальної сфери. Вказано про професійне становлення майбутнього соціального працівника,\r\nщо передбачає конкретні соціальні установи та орієнтації, синтез особистісних відносин і оцінок реальності та перспектив власних домагань.\r\nЗ акцентовано увагу на тому, що самовизначення студентів спеціальності “Соціальна робота” може бути пов’язане з певними труднощами навчання, що стимулюють до цілеспрямованості застосування програми вдосконалення\r\nпрофесійного становлення підвищення рівня професіоналізації.\r\nУ статті з акцентовано увагу на популярності застосування метафоричних асоціативних карток (МАК) та проаналізовано глибинне теоретичне підґрунтя їх використання.\r\nВизначено, що МАК – це проективні карти, тобто новаторський інструмент, який відноситься до арт-терапії.\r\nПроаналізовано набір карток “Кишеня” (гра, психолого-педагогічний набір, візуальний матеріал).\r\nУ статті наголошується про глибокий символічний образ кишені як умовного місця, яке дає можливість комфорту,\r\nзабезпечуючи предметний супровід. Також конкретизовано набір карток “Кишені”, а саме: гра, психолого-діагностичний набір та візуальний матеріал.\r\nПрописаний перелік життєвих завдань, які можна вирішити за допомогою набору карток “Кишені” та класифікація за наповненням відповідними символами. Також представлена їх класифікація за символічними маркуваннями,\r\nкольоровою гамою та ступенем досяжності наповнення. Розглянуто принципи роботи з проективними картками,\r\nзазначено стратегії їх використання відкрито і всліпу.\r\nУ статті розглядається досвід використання проективних карток “Кишені” у процесі навчання здобувачів вищої\r\nосвіти різних курсів спеціальності 231 “Соціальна робота”. Представлені приклади різних методик з інструкціями\r\nта прикладами їх виконання, прописані знання, уміння та навички, які розвиваються у ході застосування методик.\r\nТакож представлені приклади написання есе на різні тематики та зазначені особливості застосування метафоричних асоціативних карток на заняттях для здобувачів вищої освіти спеціальності 231 “Соціальна робота” в Житомирському державному університеті імені Івана Франка."^^ . "2022" . . "90" . . "НПУ ім. М.П. Драгоманова"^^ . . . "Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова"^^ . . . . . . . . . . . "І. В."^^ . "Літяга"^^ . "І. В. Літяга"^^ . . "С. М."^^ . "Коляденко"^^ . "С. М. Коляденко"^^ . . . . . . "Використання проективних метафоричних асоціативних карт “Pockets” (“Кишені”) у процесі підготовки фахівців соціальної сфери (Text)"^^ . . . "14.pdf"^^ . . . "Використання проективних метафоричних асоціативних карт “Pockets” (“Кишені”) у процесі підготовки фахівців соціальної сфери (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Використання проективних метафоричних асоціативних карт “Pockets” (“Кишені”) у процесі підготовки фахівців соціальної сфери (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Використання проективних метафоричних асоціативних карт “Pockets” (“Кишені”) у процесі підготовки фахівців соціальної сфери (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Використання проективних метафоричних асоціативних карт “Pockets” (“Кишені”) у процесі підготовки фахівців соціальної сфери (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "Використання проективних метафоричних асоціативних карт “Pockets” (“Кишені”) у процесі підготовки фахівців соціальної сфери (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #36134 \n\nВикористання проективних метафоричних асоціативних карт “Pockets” (“Кишені”) у процесі підготовки фахівців соціальної сфери\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . "H Соціальні науки (Загальне)"@uk . . . "HM Sociology"@en . "HM Соціологія"@uk . .