%0 Journal Article %A Коновальчук, І. М. %D 2022 %F zu2:36164 %J Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року) %T Використання інтерактивних технологій у формуванні фахових компетентностей майбутніх учителів початкових класів %U http://eprints.zu.edu.ua/36164/ %X Поняття "технологія" має неоднозначне трактування. Історично воно пов’язане з технічним процесом і тлумачиться як сукупність знань про засоби і способи обробки матеріалів, як мистецтво оволодіння процесом, у результаті чого уособлюється. Технологія як процес дає відповідь на запитання "Як зробити, з чого і якими засобами?". Науково-технічний прогрес розширив можливості людини, з’явились нові технології (індустріальні, інформаційні, соціальні, екологічні та інші), що мали потужний навчальний ресурс із властивими їм методиками, які стають невід’ємними складниками освітнього процесу.