eprintid: 36182 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/03/61/82 datestamp: 2023-02-19 19:59:59 lastmod: 2023-02-19 19:59:59 status_changed: 2023-02-19 19:59:59 type: book_section metadata_visibility: show title: Педагогічні аксіоми як потужний ресурс соціальної педагогіки language: ukraine abstract: Педагогічна аксіоматика – найменше розвинений аспект педагогіки, оскільки педагогіка використовує класичні наукові аксіоми. Специфічними аксиомами педагогіки через їх гуманітарний характер, через те, що гуманітарні науки користуються нечітким знанням, можна вважати положення педагогіки: постулати, парадигми, теореми, закони, принципи, закономірності, які доповнюють один одного. Нині стає зрозумілим, що педагогіка як наука має мати свій аксіоматичний базис. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2023 date_type: published publisher: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка place_of_pub: Житомир pagerange: 10-67 pages: 364 refereed: TRUE isbn: 978-966-485-287-3 book_title: Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації referencetext: Вознюк О.В. Процедура обґрунтування педагогічних аксіом // Проблеми освіти: збірник наукових праць. ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". К., 2018. Вип. 90. С. 49-58. Вознюк О. В Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: теорія і практика : Монографія. Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2013. 614 с.; Вознюк О. В. Педагогіка життєвих фактів як новий напрям педагогіки та потужний ресурс освіти дорослих // Андрагогічний вісник. Випуск 9. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. Житомир, 2018. С. 59-77; Вознюк А.В. На пути создания педагогики жизненных фактов: учебное пособие. Житомир: Koob publications, 2019. 318 с. Wheeler John Archibald From the Big Bang to the Big Crunch // Cosmic Search, 1979, Volume 1 Number 4; Fall (Oct., Nov., Dec.). Johnjoe McFadden, "Integrating information in the brain’s EM field: the cemi field theory of consciousness ", Neuroscience of Consciousness, 2020, Volume 2020, Issue 1. Bem Daryl J. Feeling the Future: Experimental Evidence for Anomalous Retroactive Influences on Cognition and Affect // Journal of Personality and Social Psychology // URL: http://dbem.ws/FeelingFuture.pdf Берн Э. Игры, в которые играют люди. Люди, которые играют в игры, 1996. Vozniuk O. V. Paradox-oriented educational paradigm. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". Київ, 2020. Вип. 94. С. 332-334. Vozniuk O. V., Dubaseniuk O. A. To the question of building the universal model of the development of world pedagogy and education (2000) Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences. Vol. 1 (100). DOI: https://doi.org/10.35433/pedagogy. 1(100).2020.5-14. Вознюк О. В. Педагогічна дія як психологічний феномен // Освіта для сучасності – Edukacja dla wspolezesnosci : Зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, НАПН України, НПУ імені М.П. Драгоманова, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща-Україна". 2015. С. 542-550.; Вознюк О.В. Нова постнекласична парадигма мистецької освіти // Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць. Хмельницький ТОВ Поліграфіст, 2016. Вип. 5. С. 8-14.; Вознюк О.В. Психологічні чинники ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу // Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю / За ред. І.А. Зязюна, О.А.Дубасенюк. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2011. С. 144-152.; Вознюк О. В., Горобець С. М. Використання концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку у побудові інформаційно-цифрової технології роботи з обдарованими дітьми та молоддю // Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку. Матеріали методологічного семінару НАПН України. / За ред. В.Г. Кременя, О.І. Ляшенка. Київ. 2019. С. 312-321.; Voznyuk A., Gorobets S., et al. Interdisciplinary Educational Technology based on the Concept of Human Brain Functional Asymmetry. Postmodern Openings, 2021. 12(2), 433-449. https://doi.org/10.18662/po/12.2/316 Covered in: Web of Science. citation: Вознюк, О. В. (2023) Педагогічні аксіоми як потужний ресурс соціальної педагогіки. In: Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир, с. 10-67. ISBN 978-966-485-287-3 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/36182/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9C%D0%9E%D0%9D%D0%9E%20%D1%81%D0%BE%D1%86%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4-%D0%BA%D0%B0%20_2023%20%D0%96%D0%94%D0%A3.pdf