%0 Journal Article %@ 2786-5495 %A Павленко, В. В. %D 2023 %F zu2:36195 %I Київ %J Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти %K педагогічний дизайн, технології, мультимедійний урок, дидактична одиниця, принцип наочності, електронний підручник %N 2 %P 325-326 %T Педагогічний дизайн мультимедійного уроку %U http://eprints.zu.edu.ua/36195/ %X У статті розглянуто процес організації мультимедійного уроку. Виділено функції мультимедійного уроку, а саме: вивчення нового матеріалу, представлення нової інформації; закріплення вивченого, відпрацювання навчальних умінь та навичок; повторення, практичне застосування отриманих знань, умінь та навичок; узагальнення, систематизація знань. Розглянуто особливості застосування електронних підручників у навчальному процесі.