%0 Journal Article %@ 2311-5491 %A Григор’єва, Т. Ю. %A Мизайловська, О. В. %A Кулак, В. І. %D 2023 %F zu2:36237 %I Київ: Видавництво Національного педагогічного інституту імені Михайла Петровича Драгоманова %J Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи %P 142-149 %T Формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творів %U http://eprints.zu.edu.ua/36237/ %V 55 (1) %X У статті висвітлено питання формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творі. Проаналізовано сутність поняття «креативне письмо». На основі аналізу наукової літератури окреслено основні характеристики креативного письма студентів мовних спеціальностей та визначено послідовність дій викладача в процесі організації цього виду навчання. Особлива увага приділяється практичним аспектам формування основ креативного письма на основі врахування навчальних стилів студентів на заняттях з практики англійської мови. Авторами визначено етапи формування основ креативного письма, інтегрованого у контекст аудиторних та позааудиторних форм роботи студентів з вивчення курсу дисципліни, зазначеної попередньо: підготовчий, тренувальний, етап вільного письма. Підготовчий етап полягає у формуванні навичок здійснення письмової мовної діяльності як креативної і допомагає автору сконцентрувати свою увагу на проблемі, акумулювати ідеї і знайти найкращі шляхи, щоб їх висловити. Тренувальний етап реалізує діяльнісний компонент письмової компетентності і поєднання умінь писемного мовлення з активною пізнавальною діяльністю студента. Етап вільного письма полягає у висловлюванні у письмовій формі думок, почуттів, емоцій, спонтанних ідей, незважаючи на граматику, стилістику, орфографію. Представлено практичну ілюстрацію кожного етапу в процесі основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творі, конкретизовано навчальні стратегії, зокрема метакогнітивні, які набувають цілеспрямованого розвитку на кожному етапі на заняттях з практики англійської мови. Креативне письмо автори вважають дієвим засобом оптимізації формування іншомовної комунікативної компетентності студентів мовних спеціальностей. Ключові слова: креативне письмо, навчальні стилі студентів, іншомовна комунікативна компетентність, автентичні матеріали, літературні твори, студенти мовних спеціальностей.