eprintid: 36237 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 2527 dir: disk0/00/03/62/37 datestamp: 2023-03-03 15:51:10 lastmod: 2023-03-03 15:51:11 status_changed: 2023-03-03 15:51:10 type: article metadata_visibility: show title: Формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творів language: ukraine abstract: У статті висвітлено питання формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творі. Проаналізовано сутність поняття «креативне письмо». На основі аналізу наукової літератури окреслено основні характеристики креативного письма студентів мовних спеціальностей та визначено послідовність дій викладача в процесі організації цього виду навчання. Особлива увага приділяється практичним аспектам формування основ креативного письма на основі врахування навчальних стилів студентів на заняттях з практики англійської мови. Авторами визначено етапи формування основ креативного письма, інтегрованого у контекст аудиторних та позааудиторних форм роботи студентів з вивчення курсу дисципліни, зазначеної попередньо: підготовчий, тренувальний, етап вільного письма. Підготовчий етап полягає у формуванні навичок здійснення письмової мовної діяльності як креативної і допомагає автору сконцентрувати свою увагу на проблемі, акумулювати ідеї і знайти найкращі шляхи, щоб їх висловити. Тренувальний етап реалізує діяльнісний компонент письмової компетентності і поєднання умінь писемного мовлення з активною пізнавальною діяльністю студента. Етап вільного письма полягає у висловлюванні у письмовій формі думок, почуттів, емоцій, спонтанних ідей, незважаючи на граматику, стилістику, орфографію. Представлено практичну ілюстрацію кожного етапу в процесі основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творі, конкретизовано навчальні стратегії, зокрема метакогнітивні, які набувають цілеспрямованого розвитку на кожному етапі на заняттях з практики англійської мови. Креативне письмо автори вважають дієвим засобом оптимізації формування іншомовної комунікативної компетентності студентів мовних спеціальностей. Ключові слова: креативне письмо, навчальні стилі студентів, іншомовна комунікативна компетентність, автентичні матеріали, літературні твори, студенти мовних спеціальностей. creators_name: Григор’єва, Т. Ю. creators_name: Мизайловська, О. В. creators_name: Кулак, В. І. ispublished: pub subjects: LB2300 full_text_status: public date: 2023-03-03 date_type: published publication: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи volume: 55 (1) publisher: Київ: Видавництво Національного педагогічного інституту імені Михайла Петровича Драгоманова pagerange: 142-149 refereed: TRUE issn: 2311-5491 citation: Григор’єва, Т. Ю., Мизайловська, О. В., Кулак, В. І. (2023) Формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 55 (1). с. 142-149. ISSN 2311-5491 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/36237/1/article.pdf