eprintid: 36321 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/03/63/21 datestamp: 2023-03-14 22:09:57 lastmod: 2023-03-14 22:09:57 status_changed: 2023-03-14 22:09:57 type: article metadata_visibility: show title: Негативні та позитивні наслідки цифровізації освітнього процесу language: ukraine abstract: Крім цифровізації освітнього простоту зараз виявляється актуальною і так звана «кіберсоціалізація», що постає процесом якісної зміни структури самосвідомості особистості та її потребнісно-мотиваційної сфери під впливом і внаслідок використання/розповсюдження сучасних цифрових технологій. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2023 date_type: published publication: Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики [Електронний ресурс]: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 26 січня 2023 р. volume: 1 publisher: Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща), Державний біотехнологічний університет (Україна) pagerange: 196-200 refereed: TRUE referencetext: 1. Вознюк, О.В. (2013) Кіберсоціалізаційні наслідки комп’ютеризації як суттєвого чинника побудови сучасного інформаційного простору. Наукові записки Малої академії наук України. Збірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки. Вип. 4. С. 23-35. 2. Вознюк, О. В., Горобець, С. М. (2019) Використання концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку у побудові інформаційно-цифрової технології роботи з обдарованими дітьми та молоддю. Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку. Матеріали методологічного семінару НАПН України. 4 квітня 2019 р. / За ред. В.Г. Кременя, О.І. Ляшенка; укл. А.В. Яцишин, О.М. Соколюк. Київ. С. 312-321. 3. Вознюк, О.В. (2013) Реформування освіти у контексті сучасних освітніх міфів. Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія: монографія / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького, В. Огнев'юка, С. Сисоєвої. К.: ТОВ «Видавниче підприємство ЕДЕЛЬВЕЙС» С. 239-250. 4. Oppenheimer, Todd. (2003) The Flickering Mind: Saving Education from the False Promise of Technology. N.Y.: Random House, Trade Paperback. 528 p. citation: Вознюк, О. В. (2023) Негативні та позитивні наслідки цифровізації освітнього процесу. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики [Електронний ресурс]: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 26 січня 2023 р., 1. с. 196-200. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/36321/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%202023.pdf