<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Метод педагогічного тандему як засіб професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в умовах онлайн-навчання"^^ . "Дана стаття присвячена актуальній темі сучасної методики формування та розвитку професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови у закладах вищої освіти (ЗВО). Автори розглядають\r\nпитання доцільності та ефективності використання методу педагогічного тандему в професійно-методичній\r\nпідготовці майбутніх вчителів іноземної мови під час наскрізної педагогічної практики в умовах онлайн-навчання; описують суть використання тандем-методу як одного з методів партнерського навчання; наводять переваги даного методу в порівнянні з іншими та пояснюють різницю між його видами і формами. Беручи за основу\r\nп’ятиступеневу модель прогресу в онлайн-навчанні та аналіз проведеного дослідження серед студентів ННІ\r\nіноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка та вчителів-менторів під час\r\nта після проходження наскрізної педагогічної практики, автори статті наводять переконливі аргументи щодо\r\nвикористання даного методу, при якому дотримуються та набувають нового значення принципи дистанційного\r\nнавчання. Базуючись на аналізі анкетування та інтерв’ювання студентів та вчителів-менторів, автори статті\r\nдійшли висновку, що педагогічний тандем-метод надає не лише студентам-практикантам практичний досвід\r\nкритичного аналізу та методичної рефлексії щодо майбутньої професійної діяльності, а й спонукає шкільних\r\nвчителів- учасників педагогічного тандему до власного професійного саморозвитку. Аналіз професійних труднощів всіх учасників тандему під час онлайн-навчання виявив, що даний метод дозволяє вийти за рамки традиційного контактного заняття, вдосконалити цифрову компетентність студентів, показати цілеспрямованість\r\nта результативність використання медіа засобів для досягнення гарних результатів як у навчанні іноземної\r\nмови (ІМ), так і в професійній підготовці. Таким чином, автори вважають, педагогічний тандем-метод ефективним і перспективним в умовах онлайн-навчання щодо різноманітності форм його організації, проведення та\r\nочікуваних результатів.\r\nУ статті описуються перспективи подальших досліджень в означеному напрямку."^^ . "2023-03-21" . . "2" . "31" . . "Видавничий дім \"Гельветика\""^^ . . . "Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка"^^ . . . "23084863" . . . . . . . . . . "Л. В."^^ . "Калініна"^^ . "Л. В. Калініна"^^ . . "Н. Р."^^ . "Прокопчук"^^ . "Н. Р. Прокопчук"^^ . . . . . . "Метод педагогічного тандему як засіб професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в умовах онлайн-навчання (Text)"^^ . . . "31.pdf"^^ . . . "Метод педагогічного тандему як засіб професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в умовах онлайн-навчання (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "Метод педагогічного тандему як засіб професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в умовах онлайн-навчання (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Метод педагогічного тандему як засіб професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в умовах онлайн-навчання (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Метод педагогічного тандему як засіб професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в умовах онлайн-навчання (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Метод педагогічного тандему як засіб професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в умовах онлайн-навчання (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #36382 \n\nМетод педагогічного тандему як засіб професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в умовах онлайн-навчання\n\n" . "text/html" . . . "L Education (General)"@en . "L Освіта (Загальне)"@uk . .