eprintid: 36397 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 8422 dir: disk0/00/03/63/97 datestamp: 2023-03-24 10:33:22 lastmod: 2023-03-24 10:33:22 status_changed: 2023-03-24 10:33:22 type: book metadata_visibility: show title: Student-Friendly Professional Training of a New Generation School Teacher. Студенто-сприятлива професійна підготовка майбутнього вчителя англійської мови нового покоління language: english abstract: Навчальний посібник до курсу «Методика навчання англійської мови» побудований на основі нової типової програми МОН України і Британської ради в Україні, яка охоплює всі теми курсу. У навчальному посібнику майбутні вчителі англійської мови можуть знайти основну теоретичну інформацію за темами, що вивчаються; додаткову літературу та онлайн-посилання для самостійного опрацювання, методичні практичні завдання для професійного розвитку студентів - майбутніх вчителів англійської мови як на заняттях в класі, так і при змішаному чи онлайн-навчанні; тести для перевірки здобутих професійно-наукових знань, умінь та навичок, а також завдання для дітей з особливими потребами. Навчальний посібник призначений для використання в самопідготовці студентів другого магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання до практичних занять, комунікативних майстерень, модульних робіт та екзамену з курсу «Методика навчання англійської мови» creators_name: Калініна, Л. В. creators_name: Прокопчук, Н. Р. creators_name: Кузьменко, О. Ю. ispublished: pub subjects: LC divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2023-03-23 date_type: published publisher: "Євро-Волинь" place_of_pub: Житомир pages: 244 refereed: TRUE isbn: 978-617-7992-48-5 citation: Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р., Кузьменко, О. Ю. (2023) Student-Friendly Professional Training of a New Generation School Teacher. Студенто-сприятлива професійна підготовка майбутнього вчителя англійської мови нового покоління. "Євро-Волинь", Житомир. ISBN 978-617-7992-48-5 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/36397/1/Student-Friendly%20Masters%20Maket%20PDF.pdf