eprintid: 366 rev_number: 34 eprint_status: archive userid: 33 dir: disk0/00/00/03/66 datestamp: 2008-12-08 15:00:48 lastmod: 2015-08-14 13:59:46 status_changed: 2008-12-08 15:00:48 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Теоретичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей language: ukraine abstract: У статті розглядаються дидактичні, психологічні та лінгвістичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей. Враховуючи предметно-змістовний план іншомовного діалогічного спілкування, автор виділяє два види діалогу, властиві різним сферам спілкування, і дає їх методично релевантну характеристику. З огляду на теорію домінуючих здібностей проведено відбір опор для ефективного навчання діалогічного мовлення в основній школі. creators_name: Волкова, О. О. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2004 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 19 pagerange: 73-79 refereed: TRUE citation: Волкова, О. О. (2004) Теоретичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 73-79. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/366/1/04vootdz.pdf