eprintid: 3660 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 276 dir: disk0/00/00/36/60 datestamp: 2009-12-10 13:47:39 lastmod: 2015-08-14 20:48:25 status_changed: 2009-12-10 13:47:39 type: teaching_resource metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Вплив мовленевої інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування language: ukraine abstract: Курсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Гуріної Ірини Вікторівни. Науковий керівник кандидат психологічних наук, доцент кафедри Н.Ф.Портницька keywords: Наслідування, оволодіння діяльністю,дошкільники coverage: Освітня creators_name: Гуріна, І. В. ispublished: unpub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2009-12-09 date_type: completed citation: Гуріна, І. В. (2009) Вплив мовленевої інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування. [Навчальний матеріал] (Неопублікований) document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3660/1/%D0%93%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%B0_%D0%86.%D0%92..pdf