eprintid: 3756 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/37/56 datestamp: 2009-12-15 12:04:17 lastmod: 2016-02-18 09:30:36 status_changed: 2009-12-15 12:04:17 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики language: ukraine abstract: У статті розглядається сутність задачного підходу у процесі формування творчої активності студентів музичних спеціалізацій. creators_name: Луценко, В. В. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_mus full_text_status: public date: 2005 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 24 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 181-183 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Луценко, В. В. (2005) Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 181-183. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3756/1/05lvvmvm.pdf