%0 Journal Article %@ 2304-5809 %A Плющик, Є. В. %A Луценко, В. В. %A Гордєєва-Ковальчук, Т. О. %D 2023 %F zu2:37835 %I Видавничий дім «Гельветика» %J Молодий вчений %K інклюзія, інклюзивне навчання, музично-комп’ютерні технології (МКТ), формування творчої музичної активності, діти з особливими потребами, %N 116 %P 222-224 %T Розвиток музичних здібностей дітей з особливими освітніми потребами з використанням музично-комп’ютерних технологій %U http://eprints.zu.edu.ua/37835/ %X У статті розглядаються музично-інформаційні технології, з урахуванням їх важливої ролі, що покликані стати не тільки педагогічним інструментом у розвитку музичних здібностей дітей з особливи-ми освітніми потребами, але й визначити нові підходи, що зумовлюють підвищення рівня методик на-вчання, щодо забезпечення управління потоками інформації в контексті прискореного, динамічного роз-витку суспільства. Визначення завдань і шляхів розвитку музичних здібностей таких дітей зумовлюються необхідністю створення необхідних умов для їх самоактуалізації, саморозвитку і самореалізації у прак-тиці інклюзивної освіти. Актуальність проблеми визначається необхідністю врахування нових тенденцій щодо розвитку здібностей дітей з особливими освітніми потребами, а саме використанням нетрадиційних засобів навчання – музично-комп’ютерних технологій (МКТ). Орієнтація на принципово нові засади на-вчання «особливих» учнів докорінно змінює зміст навчання, вимагає вдосконалення умов підвищення ефективності підготовки дітей, відповідної музичної самореалізації.