eprintid: 3810 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/38/10 datestamp: 2009-12-21 10:32:31 lastmod: 2015-08-14 21:03:20 status_changed: 2009-12-21 10:32:31 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Філософсько-педагогічні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей language: ukraine abstract: У статті розглядаються зміни у філософії освіти та їх вплив на процес навчання у вищих навчальних закладах України. З’ясовується ступінь розробленості проблеми формування інтерактивної компетентності у студентів ВНЗ у вітчизняній та зарубіжній літературі. Обґрунтовується необхідність формування даної компетентності. Вивчається рівень професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей на сучасному етапі. creators_name: Радишевська, М. М. ispublished: pub subjects: LB2300 full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 48 pagerange: 116-119 refereed: TRUE citation: Радишевська, М. М. (2009) Філософсько-педагогічні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 116-119. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3810/1/Vip_48_24.pdf