eprintid: 3811 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/38/11 datestamp: 2009-12-21 10:34:21 lastmod: 2015-08-14 21:03:27 status_changed: 2009-12-21 10:34:21 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід language: ukraine abstract: У статті з позицій компетентнісного підходу проаналізовано особливості формування професійної готовності майбутніх учителів математики до педагогічної діяльності, націленої на реалізацію розвивальної функції навчання; відповідно до визначеної структури професійної готовності розкрито зміст системи професійно-педагогічних компетентностей. creators_name: Семенець, Л. М. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 48 pagerange: 120-123 refereed: TRUE citation: Семенець, Л. М. (2009) Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 120-123. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3811/1/Vip_48_25.pdf