<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Використання вправ на розвиток пізнавальної сфери учнів на корекційних заняттях з \"Казкотерапії\" для дітей з особливими освітніми потребами"^^ . "2023" . . . "Вид-во ЖДУ"^^ . . . "Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук"^^ . . . . . . . . . . . "Н. П."^^ . "Бірук"^^ . "Н. П. Бірук"^^ . . "О. С."^^ . "Шембарецька"^^ . "О. С. Шембарецька"^^ . . . . . . "Використання вправ на розвиток пізнавальної сфери учнів на корекційних заняттях з \"Казкотерапії\" для дітей з особливими освітніми потребами (Text)"^^ . . . "збірник_макет_24_10_Шембарецька_Бірук.pdf"^^ . . . "Використання вправ на розвиток пізнавальної сфери учнів на корекційних заняттях з \"Казкотерапії\" для дітей з особливими освітніми потребами (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "Використання вправ на розвиток пізнавальної сфери учнів на корекційних заняттях з \"Казкотерапії\" для дітей з особливими освітніми потребами (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Використання вправ на розвиток пізнавальної сфери учнів на корекційних заняттях з \"Казкотерапії\" для дітей з особливими освітніми потребами (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Використання вправ на розвиток пізнавальної сфери учнів на корекційних заняттях з \"Казкотерапії\" для дітей з особливими освітніми потребами (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Використання вправ на розвиток пізнавальної сфери учнів на корекційних заняттях з \"Казкотерапії\" для дітей з особливими освітніми потребами (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #38325 \n\nВикористання вправ на розвиток пізнавальної сфери учнів на корекційних заняттях з \"Казкотерапії\" для дітей з особливими освітніми потребами\n\n" . "text/html" . . . "LB Theory and practice of education"@en . "LB Теорія і практика освіти"@uk . . . "LB1501 Primary Education"@en . "LB1501 Початкова освіта"@uk . .