eprintid: 3834 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/38/34 datestamp: 2009-12-21 11:50:29 lastmod: 2015-08-14 21:05:54 status_changed: 2009-12-21 11:50:29 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту language: ukraine abstract: У статті досліджується компресованість рекламного тексту як його інгерентна ознака, що зумовлює текстуальну етикетизацію рекламного дискурсу. Розглядаються типи еліптичних речень і визначається їх етикетний потенціал у рекламному тексті. Етикетність еліптичних структур досліджується з урахуванням пресупозиційних знань комунікантів. creators_name: Топачевський, С. К. ispublished: pub subjects: PE full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 48 pagerange: 215-220 refereed: TRUE citation: Топачевський, С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 215-220. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3834/1/Vip_48_47.pdf