%0 Journal Article %A Рудницька, Н. Ю. %D 2023 %F zu2:38444 %J Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року) %P 57-59 %T Формування математичної компетентності в учнів початкової школи згідно концепції НУШ %U http://eprints.zu.edu.ua/38444/ %X Нині у світовій практиці ефективність освіти зв’язана із реалізацією компетентнісного підходу. Компетентісний підхід ґрунтується на уявленнях про компетентність як здатність особистості, надпредметне утворення, як інтегрований результат навчання, пов’язаний з уміннями використовувати знання та власний досвід у конкретних життєвих ситуаціях. Н.М.Бібік розглядає цей підхід як засіб оновлення змісту освіти, який викликає однаковою мірою як зацікавленість, так і супротив серед учительства, науковців, управлінців різних рівнів