%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Ахметов, Р. Ф. %A Овсянніков, М. М. %A Бабчук, Є. І. %D 2023 %F zu2:38672 %I Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Фізична культура, спорт та здоров'я нації %K педагогічні методи, тестування, фізичне виховання, фізичні якості, легка атлетика %N 16 %P 23-29 %T Особливості фізичної підготовки студентів на заняттях фізичного виховання з елементами легкої атлетики %U http://eprints.zu.edu.ua/38672/ %X Актуальність теми дослідження. У статті розглядається можливість удосконалення фізичної підготовки студентів у процесі фізичного виховання з елементами легкої атлетики. Науковці постійно ведуть пошук нових форм і методів навчання студентів у процесі викладання фізичного виховання. З огляду на те, що ефективне навчання легкоатлетичним вправам у процесі фізичного виховання вимагає нових підходів, які здатні підвищити фізичну підготовленість студентів, дослідження даного питання є актуальним. Мета роботи – вивчити ефективність проведення занять з фізичного виховання з елементами легкої атлетики. Методи дослідження: теоретичний аналіз стану проблеми та узагальнення літературних джерел, педагогічне спостереження, тестування розвитку рухових здібностей, порівняльний аналіз, методи математичної статистики. Результати роботи. Проведені дослідження фізичної підготовленості студентів на заняттях фізичного виховання з елементами легкої атлетики дозволили встановити, що вона характеризується низьким рівнем і відсутністю тенденції до зростання, тому виникає необхідність пошуку нових ефективних методів і засобів для підвищення рівня фізичної підготовленості. Порівняння навчальних програм з фізичного виховання у вищих навчальних закладах (університетах, коледжах) показало, що на базові легкоатлетичні види відводиться недостатньо годин, що призводить до зниження показників фізичної підготовленості. Таким чином, потребують удосконалення програми фізичного виховання з акцентом на підвищення фізичної підготовки студентів, як прикладного виду необхідного для життєдіяльності. Навчальний процес з фізичного виховання має будуватися з обов’язковим поточним коригуванням, з індивідуальною спрямованістю навчання, чітким контролем за його якістю.