%0 Journal Article %@ 2414-0023 %A Шепельова, М. В. %D 2021 %F zu2:38782 %I Інститут психології ім.Г.С.Костюка %J Психологічний журнал %K розумове реагування, творчість, творчі завдання, користувачі мережі Інтернет, залученість у Інтернет-середовище, студенти %N 9 %P 118-135 %T Розумове реагування студентів-користувачів мережі Інтернет на нові завдання %U http://eprints.zu.edu.ua/38782/ %V 7 %X У статті представлено дослідження особливостей розумового реагування студентів на нові завдання, запропоновані у електронній формі під час дистанційного навчання. Вивчення особливостей розумового реагування студентів-користувачів мережі Інтернет на нові завдання здійснювалося так: 1) дослідження залученості студентів у Інтернет-середовище (із застосуванням авторського опитувальника (М. В. Шепельова), який складається з 20 питань); 2) аналіз виконання студентами творчих завдань (завдання «Крапки» та «Геометричні фігури», запропо�нованих В. О. Моляко у комплексі завдань для дослідження творчого мислення); 3) дослідження особистісних творчих характеристик студентів (опитувальник Ф. Е. Вільямса, модифікований О. Є. Тунік); 4) порівняння результатів, отриманих на попередніх етапах дослідження, для виявлення особливостей розумового реагування студентів-користувачів мережі Інтернет на нові завдання (із застосуванням критерію Фішера). Виявлено відмінності у залученості в Інтернет-середовище, у виконанні творчих завдань та особистісних творчих характеристиках між студентами, які виконали завдання завчасно, вчасно, пізніше та не виконали зовсім за дослідженими показниками. Здійснено характеристику студентів з різною швидкістю реагування.