%0 Journal Article %@ 2353-8406 %A Климович, Ю. Ю. %D 2023 %F zu2:38925 %J KELM (Knowledge, Education, Law, Management) %N 58 %P 9-15 %T Стимулювання академічної доброчесності студентів в умовах перевернутого навчання %U http://eprints.zu.edu.ua/38925/ %V 6 %X У статті досліджено вплив перевернутого навчання на сприйняття студентами поняття академічної доброчесності в сучасному освітньому середовищі. Перевернуте навчання, що характеризується самостійним засвоєнням знань онлайн та наступною колективною роботою в аудиторії, представляє собою зміну освітньої парадигми, створюючи труднощі та можливості для забезпечення академічної доброчесності. У дослідженні використано комбінований підхід, включаючи аналіз літератури з теми, опитування та експериментальну реалізацію моделі перевернутого навчання в курсі “Практичний курс англійської мови”. Автор також розглядає виклики сьогодення, наголошуючи на важливості збалансованого оцінювання, яке враховує як онлайн, так і офлайн компоненти запропонованого підходу. Крім того, у роботі пропонується низка стратегій для оцінювання мовних умінь в межах перевернутого навчання, таких як взаємооцінювання для мовленнєвих завдань, формальне оцінювання для читання та аудіювання, а також колективні письмові завдання, які можуть запобігти проявам академічної недоброчесності з боку студентів. Ключові слова: освіта, вища освіта, перевернуте навчання, академічна доброчесність, мовні уміння, оцінювання.