%0 Journal Article %@ 2786-6165 %A Коновальчук, І. М. %A Шанскова, Т. І. %A Рудницька, Н. Ю. %D 2024 %F zu2:38937 %I «Наукові перспективи» %J Вісник науки та освіти %N 19 %P 923-936 %T Формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки %U http://eprints.zu.edu.ua/38937/ %X У статті досліджується формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Визначено, що інновація – це впровадження нових цілей, змісту, форм і методів навчання і виховання в організацію спільної діяльності вчителя і учня. Надано авторське визначення поняттю «інноваційна компетентність»: інноваційна компетентність майбутнього вчителя початкової школи є найважливішою складовою професійної компетентності, яка характеризується здатністю проєкту-вати, створювати та впроваджувати щось нове в освітній процес, і яка гарантує трансформацію інтелектуального, мотиваційного та творчого потенціалу особистості вчителя.