<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Діагностична технологія оцінювання ступеню Сформованості здоров’язбережувальної компетенції У бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів\r\nDOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog14(1).2023.66-78"^^ . "Актуальність дослідження, зумовлена тим, що сучасний період розвитку українського суспільства характеризується важливими реформами, які обумовлені європейським напрямком розвитку нашої держави, а це обумовлює відповідних змін у поданні навчально-методичного матеріалу із урахуванням особливо всіх зовнішніх екстремальних та нестандартних подій, до яких відповідно призвичаївся вже освітній процес в Україні (відкрите вторгнення рф та всесвітня пандемія COVID-19). Це різко змінили умови, в яких здійснюється процес здобуття вищої освіти, навчило НПП і здобувачів освіти працювати дистанційно, користуватися різними платформами отримання навчально-методичних матеріалів, призвело до реалізації різних форм навчання (із використанням Zoom, E-Learn, Moodle, Google-Class, Campus та ін. платформ). Освітяни намагаються за можливості із урахуванням рівня небезпеки проводити заняття за різними формами навчання. Відповідних змін потребує і система оцінювання освітньої діяльності здобувачів ЗВО, головними критеріями якої повинна бути прозорість, об’єктивність та уніфікованість. Мета дослідження полягає у визначенні та характеристиці діагностичної технології визначення рівнів сформованності здоров’язбережувальної компетентності у бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів. Завдання дослідження: 1) Визначити особливості та потребу в створенні діагностичних технологія на засадах використання ІКТ для оцінювання рівня сформованості компетенцій у здобувачів вищої освіти; 2) Охарактеризувати авторську діагностичну технологію оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції у бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів в освітньому середовищі ЗВО. Методи, використані в роботі: а) аналіз та узагальнення інформаційних джерел; б) компеляція отриманої інформації; в) моделювання, проектування та розробка діагностичної технології із використанням інноваційних технологій для оцінювання рівня сформованності здоров’язбережувальної компетентності у бакалаврів гуманітарно-педагогічного факультету НУБІП, які будуть ефективним і дієвим інструментарієм оцінювання результатів освітнього процесу в умовах освітнього середовища університету, який здійснюється під тривалим впливом зовнішніх негативних екстремальних факторів. Результати: Аналіз та узагальнення інформаційних джерел свідчать про те, що: 1) використання інноваційних технологій оцінювання результатів професійної підготовки майбутніх бакалаврів в освітньому середовищі закладів вищої освіти є особливо актуальним в умовах систематичного тривалого деструктивного впливу таких факторів як пандемія COVID-19 та відкритого військового вторгнення рф, що обумовило проведення змін реалізації процесу професійної підготовки фахівців та оцінки його якості відповідно до існуючих критичних умов; 2) охарактеризовано авторську діагностичну технологію оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції у бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів в освітньому середовищі ЗВО (за такими структурними компонентами як мотиваційно-ціннісний, когнітивний, здоров’яформувальний та організаційно-управлінський та рівнями оцінювання такими як (незадовільний, достатній, оптимальний, прогресивний)). Всі ці методики стали основою комп’ютерної програми «Health-Start.Up». Перспективи досліджень вбачаємо у апробації та впровадженні запропонованої авторській технології педагогічного оцінювання в процес професійної підготовки майбутніх бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів."^^ . "2023" . . "14" . "1" . . "Київ: НУБІП"^^ . . . "Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія: Науковий журнал."^^ . . . . . . . . . . . "О. В."^^ . "Юденко"^^ . "О. В. Юденко"^^ . . "О. В."^^ . "Отрошко"^^ . "О. В. Отрошко"^^ . . . . . . "Діагностична технологія оцінювання ступеню Сформованості здоров’язбережувальної компетенції У бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів\r\nDOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog14(1).2023.66-78 (Text)"^^ . . . "Фаховий НУБІП_2023.pdf"^^ . . . "Діагностична технологія оцінювання ступеню Сформованості здоров’язбережувальної компетенції У бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів\r\nDOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog14(1).2023.66-78 (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "Діагностична технологія оцінювання ступеню Сформованості здоров’язбережувальної компетенції У бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів\r\nDOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog14(1).2023.66-78 (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Діагностична технологія оцінювання ступеню Сформованості здоров’язбережувальної компетенції У бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів\r\nDOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog14(1).2023.66-78 (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Діагностична технологія оцінювання ступеню Сформованості здоров’язбережувальної компетенції У бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів\r\nDOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog14(1).2023.66-78 (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Діагностична технологія оцінювання ступеню Сформованості здоров’язбережувальної компетенції У бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів\r\nDOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog14(1).2023.66-78 (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #39033 \n\nДіагностична технологія оцінювання ступеню Сформованості здоров’язбережувальної компетенції У бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів \nDOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog14(1).2023.66-78\n\n" . "text/html" . . . "LB2300 Higher Education"@en . "LB2300 Вища освіта"@uk . . . "LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education"@en . "LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта"@uk . .